Řízení zákaznického servisu

Pomůžeme Vám zlepšit kvalitu péče o Vaše zákazníky, zvýšit jejich spokojenost a loajalitu.
Co získáte
  • Průběžně za Vás budeme monitorovat situaci na trhu a získávat zpětnou vazbu od Vašich zákazníků
  • Na základě námi nebo Vámi vytvořeného Kvalitativního standardu a metod pro jeho měření, Vám zajistíme pravidelný reporting kvality interakcí  se zákazníky
  • Budete mít neustálý přehled o vývoji kvality poskytovaných služeb a můžete tak pružně reagovat na potřeby a očekávání Vašich zákazníků
  • Vypracujeme pro Vás srovnávací analýzu s Vaši konkurencí, na základě které budete znát svou pozici na trhu a kroky potřebné k jejímu udržení nebo posílení
  • V případě potřeby Vám doporučíme úpravu nebo konsolidaci nástrojů a metod pro měření a vyhodnocování kvality zákaznického servisu

Chcete rychle vědět, jak jsou Vaši zákazníci spokojeni?

Nechte si od nás vypracovat Jednorázový průzkum spokojenosti Vašich zákazníků. Díky těmto dotazníkům získáte velmi cenné informace od Vašich zákazníků a ti budou vědět, že Vám na nich záleží a jejich spokojenost Vám není lhostejná, což zvýší jejich loajalitu.

Produktové listy ke stažení

Download PDF